Definim conceptes!

Bona vesprada a tots i a totes! Cóm va tot per ací?

Hui hem donat resposta a la següent qüestió: 

  • Per què la literatura infantil ha estat considerada paraliteratura?
La literatura infantil ha estat considerada paraliteratura perquè aquest tipus de literatura ha estat dominada per les editorials, les quals han fet que existisquen uns estàndards requerits, condicionant l'edat, el gènere i el sexe dels lectors als que es troba destinada. 

També hem definit els conceptes següents:
  • Lector model: és la persona en què pensa l'autor quan escriu un text. 
  • Competència literària: és el procés de desenvolupament de capacitats i destreses assolides per l'alumne, resultat de l'articulació entre els seus coneixements literaris, sabers interculturals, habilitats expressives i comprensives, hàbits i actituds del domini cognitiu, lingüístic i emocional mitjançant el contacte directe de l'obra literària per poder establir valoracions i associacions en l'ordre del que és literari.
  • Intertextualitat: és la relació que existeix entre un text i un altre.
  • Hipertextualitat: és la possibilitat d'enllaçar un text amb un altre, d'activar un enllaç per extreure el contingut que conté.
  • Paratextualitat: és el conjunt d'expressions i característiques d'un text que ens proporcionen més informació perquè puguem contextualitzar-lo i organitzar la seua estructura.
  • Gramàtica interioritzada: és el coneixement que un aprenent té de la gramàtica teòrica d'una llengua en un determinat estadi del seu aprenentatge. 

Resultado de imagen de definir conceptos

Comentarios

Entradas populares de este blog

Dídac Botella

Ressenya: "Merlí i el jove Artús"